tiistai 28. huhtikuuta 2015

Mistä on meikäläisen ravintovalmennukset tehty?

Minä oon valmentanut ihmisiä ravinnon suhteen nyt kohta viitisen vuotta. Minulla on kehittynyt siihen tietynlainen tyyli ja tapa. Samalla lailla kun tavoitteenasetteluun ja valmennettavien motivointiin.

Kokosin ajatukseni e-kirjaksi nimeltä "Syö mielelläsi oikein". Kirjassa on ohjeet oman ruokavalion anylysointiin ja muokkaamiseen paremmaksi askel kerrallaan. Innostuksen luomiseksi olen tarjonnut myös päiväesimerkkejä ja ihan reseptiikkaa muutosten toteuttamisen avuksi. Enoni kysyi miksi ihmeessä pitäisi julkaista markkinoille "taas yksi ruokavaliokirja". Minä sanoin että siksi, että minun tapani tehdä ruokavalion tuunausta on erilainen. Sellainen jossa homma hoituu kuin itsestään eikä tunnu että kokoajan pitää kieltäytyä ja kiusata itseään.

Syö mielelläsi oikein e-kirja
Kirjan avulla sinusta tulee parempi sinä. Edelleen yhtä iloinen, mutta sisuskaluiltaan parempivointinen. Sinun arjestasi tulee helpompaa ja lastenkin ruokavalio voi samalla parantua harppauksin. Ilman että lapset nyrpistävät nenäänsä ja katsovat sinua syyllistävästi kulmiensa alta. Hyvää ruokaa kaikilla tavoilla, sellaista mitä kaikki voivat hyvillä mielin syödä.

Kun ihminen syö hyvin hän myös jaksaa paremmin liikkua ja kun liikkuu arjessa näkee kauniita unia. Paremmat unet, enemmän hereillä olevaa arkea. Ja kaikki tämä sinulle henkilökohtaisesta parhaiten sopivalla tavalla.

Jos tuntuu että kirja voisi olla sinulle, mutta kaipaisit apua muutokseen kurkkaa lanseerausviikon tarjoukset tästä linkistä (verkkopankki) tai tästä (luottokortti). E-kirjan avulla voit aloittaa muutokset HETI, koska kirja toimitetaan sinulle välittömästi oston jälkeen. Jos aloitat tänään olet huomenna jo päivän lähempänä parempaa sinua.

ps. Jos luet tätä kirjoitusta lanseerausviikon huikeiden tarjousten ja etupakettien poistuttua myynnistä, klikkaa itsesi tänne kirjan ostamista varten.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti