keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Lupa kyykyttää!

Saa onnitella minua ja tulla tekemään se jatkossa ohjaamilleni BodyPump tunneille ihan henkilökohtaisesti. Minulla on lupa kyykyttää, pystypunnerruttaa ja dipityttää teitä seuraavan kolmen kuukauden ajan. Tässä ajassa tulee kuvata lisenssivideo ja saada se hyväksytysti läpi. Kun tuo on tehty, on minulla pysyvä lupa kyykyttää ikuisesti, kunhan pysyn jatkokoulutuksissa mukana.

"Lisää räjähtävyyttä hyppyihin!"
Tällä viikolla minulla on lupa levätä. Viikonlopun koulutuksesta poistui joukko ihania uusia ystäviäni hämmentynyt hymynkare kasvoilla ja kummallisesti töpötellen. Ei liiku jalat ylös tai alas portaita, laukku painoi ainakin tonnin enemmän kuin tullessa ja takkia tai paitaa ei saanut päälle, koska käsien nostaminen ylös tai vieminen selän taakse ei ole optio. BodyCombat ohjaajakoulutuksessa olleet sanoivat kuitenkin, ettei tämä ollut fyysisyydessään mitään siihen verrattuna. Odotan kauhunsekaisin tuntein siis toukokuussa koittavaa seuraavaa koulutusviikonloppua.

Kouluttajaakin jo vähän hymyilyttää vikalla kierroksella ;)
Sunnuntaina puhuttiin paljon välittämisestä. Tuntilaiset välittävät sinusta, kun sinä välität heistä. Ja niinhän se menee; minä tahdon että tunneillani käyvät voivat hyvin, tekevät oikein ja saavat kunnon treenin. Minä välitän heistä ja takaisin saan välittämistä. Hymyjä, kiitosta, rakentavaa palautetta. Kiitos siitä!
Yhteisöllistä punnertamista
Hiki se tulee kuulkaa ohjaajallekin!
Omaa reppuun ehkä yllättäen tarttui yhteisöllisyyttä muiden ohjaajien kanssa. Tähän kannustettiin, siitä puhuttiin paljon. Olen aina ajatellut, että muut personal trainerit ovat kollegoita, eivät kilpailijoita. Me ollaan töissä eri paikoissa, tehdään töitä eri firmoissa, mutta meidän kaikkien etu on se että me menestymme. Jos kollegalla on paljon asiakkaita, se tarkoittaa että minullakin voi olla. Se ei ole minun asiakkaistani pois. Päinvastoin on upeaa että hyvät tyypit saavat tehdä sydämensä kyllyydestä töitä, ja lopputuloksena minunkin asiakaskuntani voi laajeta kun personal trainingistä puhutaan lisää. LesMills kannustaa tekemään yhteistyötä, tukee erilaisia tempauksia ja haluaa että ohjaajina tuemme toisiamme. Silloin kaikki kehittyvät, ja homma menee entistä paremmin asiakkaiden kannalta.

Uupumuksesta huolimatta, hymyt olivat herkässä kun ohjaajakollegat saivat viimeisellä kierroksella irrotella :)
Sallittuja variaatioita askelkyykkybiisissä painojen kanssa. Ohjaajalle "ilman painoja" ei ole optio.
Minulla on siis lupa kyykyttää ja sinulla on lupa tulla kyykkäämään tehokkaasti, turvallisesti, innostuneesti ja vaikka riemusta kiljuen tunneilleni. Palaan asiaan kun selviää missä kaikkialla pääsen lisenssiäni käyttämään.

Kouluttajan irtiotto vikassa biisissä :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti