lauantai 19. marraskuuta 2011

Uinti - uusi harrastukseni

Olen alkanut ravata keskimäärin kerran viikossa uimahallissa mieheni kanssa. Uimme omilla taatusti puutteellisilla tekniikoillamme allasta edes takaisin. Välillä katseet kohtaavat kesken uinnin ja hymyilemme.  Pysähdymme matalaan päähän ja koitan päästä kutittamaan kaveria kainalon alta. Välillä mies koittaa kellua samalla pitäen minua vyötäisiltä kiinni jaloillaan.

Kalevan uimahalli
Seuraavaksi otetaan kisa. Tai yleensä ensin mies kertoo minulle voittaneensa minut kisassa, jonka alkamisesta ei minulle kerrottu :) Kun oikea kisa alkaa, vannotan että se pitää uida rintauinnilla. Jos olen vedon edellä, siirtyy mies kroolaamaan ja hymyilee äärimmäisen leveästi voittaessaan minut. Terveitä nämä kolmekymppiset lapset kun leikkivät, vai mitä?

Uimakamppeet
Haluaisin opetella uimaan hyvin. Syyksi riittää ihan pelkkä halu, mutta myös tulevan kesän triathlonit kiinnostavat ja minua polttelee mahdollisuus pärjätä kunnialla myös uitiosuudessa. Tampereen kaupunki järjestää myös aikuisille uintikouluja. Epäilen arpaonnen suosivan minua... tuskin tulen mahtumaan huippusuosituille kursseille. Voisihan sitä silti koittaa? Jos muu ei auta, koitan houkutella ystäväni Suvin altaaseen kanssani. Josko uintiohjaajalta heltiäisi pari oppituntia tälle innokkaalle oppilaalle?

1 kommentti:

  1. Awww - ihanaa <3 Uinti on kivaa - tosin niin on mullakin puuttellinen tekniikka, mut sammakkoo on kiva mennä, välillä kasvot veteen välillä ei. Ja jos niskat uupuu niin sit mä vaihdan vesijuoksuun. Mun uikkukausi alkanee vasta joulukuussa - mutta sit taas kerta viikoon on raju yritys.

    VastaaPoista