torstai 22. tammikuuta 2015

Miksi MoveMe on MoveMe?

Parikin kertaa kaverit ja tuttavat ovat kyselleet miksi MoveMe on juurikin MoveMe. Brändäysharjoituksessa personal trainereiden omassa joulukalenterissa viime joulukuussa kehotettiin yrittäjiä miettimään omaa tarinaansa, slogania ja sellaisia asioita. Oli ilo kerrankin sanoa että on mietitty jo silloin kun firmaa perustin.

MoveMe on nimi joka toimii kahdella kielellä ja vähintään kahdella merkityksellä. Tarkoituksena on liikuttaa sinua fyysisesti ja henkisesti. Lisäksi tuon voi tulkita käskyksi "Liikuta minua!". Näin toivon asiakkaideni käskevän minua. Ja minä hoidan sitten lopun käskyttämisen ;)


Miten sitten liikutetaan kehoa ja mieltä? Tekemällä valmennusta sydämellä ja ammattitaidolla. Toivon että jokainen tekee elämänmuutoksen, joka lähtee sisältä käsin. Uskon että vain sillä tavalla voi luoda jotain pysyvää. Toisaalta olen kehottanut useampaakin asiakasta vain tekemään kellon ja kalenterin mukaan muutaman viikon ajan. Ja todennut että joskus motivaatio seuraa tekemisen perässä.

Ja mitä ammattitaitoon tulee olen jatkuvasti kouluttanut itseäni lisää kursseilla, ahmien kirjoja ja hankkien viimeisintä tutkimustietoa erinäisistä alan julkaisuista. Testaan ihan kaiken ensin itseeni ennenkuin suosittelen sitä kenellekään muulle. Niin ja sitten valmennan käytännössä jotta tiedän mikä toimii myös muilla.

Siksi MoveMe on MoveMe. Siksi MoveMe kirjoittelee blogia. Liikuttaakseen ihmisten mieltä ja kehoa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti