perjantai 18. maaliskuuta 2011

Paniikki, suoritus, tyhjyys, haikeus

Aah! Se on ohi! Suoritukset on annettu ja nyt on toivottava, että ne kelpaavat. Päivään on mahtunut Personal Trainer opintojeni lopputentti (ei muuten ollut ihan helppo taikka lyhyt...), kuntosalilla ohjaamisen näyttökoe sekä lopputyön palautus ja esittely ryhmälle. Päivä on ollut siis tiukkaa suorittamista ja uskomatonta panikointia sekä stressiä.

Hyvät uutiset ensin: kuntosalinäyttö meni läpi ja meni läpi ihan hyvinkin vielä. Olen ylpeä itsestäni, ja mielestäni luvan kanssa. En vetänyt samanlaista moottoriturpalukkoa, kun kuntosalivalmentajan vastaavassa näyttökokeessa. Olin rauhallinen, asiallinen ja tein oikeita asioita. Ehkä sitä on siis ajan myötä jotain tajunnut ja oppinut?

Tentistä ja sen sujumisesta en uskalla olla mitään mieltä. Olen sen verran taikauskoinen, että pelkään tentin epäonnistuvan jos olen siitä yhtään mitään mieltä. Mielestäni harjoitusasiakkuus meni hyvin, ja raporttikin valmistui tänään aamulla klo:6.00. Jos ei olisi viime tippaa ja Thaimaan aikaerorasitusta, asiat olisivat voineet olla toisin. Pääasia, että hommat tuli hoidettua.

Kertasin mielessäni ennen harjoitustyön esittelyä mitä haluaisin sanoa. Asia oli selkeänä mielessäni ja *puf* kun pääsin "lavalle" kaikki haihtui. Jaarittelin, mutisin, hypin ja pompin asioissa... Vähän hävettää.  Noh, eiköhän siinä tarvittavat asiat tullut esiteltyä ja raportti on ihan oikeasti hyvä.

Kaiken tämän jälkeen tuli outo olo, tyhjyys. Onko kaikki nyt ohi? Mitä odottamista minulla enää on kun koulutusviikonloppuja ei ole tiedossa? Olenko minä valmis kantamaan kaiken PT:n vastuun? Osaanko minä ratkaista näillä eväillä haasteet joita tielle osuu? Sitten päässä humahti ja tilalle tuli haikeus ja melkein tippa linssiin. Nämä ihmiset ja tämä porukka! Ovatko he nyt viimeistä kertaa tässä? Näenkö ketään kurssikavereista enää ikinä? Alahuuli väpättää ja puraisen huuleen stressistä tullutta aftaa... Ei taida auttaa muu kuin pitää huomenna viimeisen koulutuspäivän jälkeen niin hubaa kuin ikinä mahdollista. Huh mitä tunteiden vuoristorataa!

Tätä porukkaa tulee varmasti ikävä!

1 kommentti:

  1. Sulta sujuu kaikki kun niin päätät! Usko itseesi niin mikä tahansa on mahdollista!

    VastaaPoista